Truffle Pasta


Uzun zamandır yapmayı planladığım truffle pastayı sonunda yaptım. Olur mu olmaz mı gibi tereddütler içerisindeydim. Çünkü daha önce de hiç tatmadım.Beni düşündüren şey çikolatayı çok sevmeme rağmen o kadar çikolata tadı! 

Profiterollü pasta var da niye truffle pasta olmasın ama bunu ilk ben düşünmüş olamazdım tabi ki ve küçük bir araştırmayla bir sürü truffle pasta çeşitlerine göz attıktan sonra kendi tarifimle hazırladım pastamı. Ama iyi ki yapmışım süper oldu. Tamamen çikolatadan oluşan; pandispanyasından kremasına, dış kaplamasından truffle'na kadar her şey  ama baymayan bir lezzet ortaya çıktı. 




5 yorum:

  1. Dehset bir goruntu:) Bir dilim olsada yiyebilsem.... ellerine saglik!

    YanıtlaSil
  2. valla harika gözüküyor tadıda öyledir umarım. sade bir kahve ile of of .. ellerine sağlık.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Esta tarta se ve perfecta, que maravilla.

    Saludos

    YanıtlaSil
  4. ama tarifi yok :(

    YanıtlaSil