Self-Raising Flour

 Resim " en.wikipedia.org " adresinden alınmıştır.

Yabancı tarifleri incelerken karşıma çıkan bir terimdi. Ve araştırmaya başladım nedir diye. Marketlerin un reyonlarında da gözüme çarpmadı. Ya da vardı da ben görmedim. Onuda alalım bunuda alalım derken nereye bakacağımı şaşıyorum çünkü.
Neyse gelelim konumuza " self-raising flour " türkçeye çevirdiğinizde " kendinden kabaran un " oluyor. Benim gibi bu una markette rastlamadınız mı yada vardı da bitti mi ! O zaman artık kendi ununuzu hazırlamanın vakti geldi. Üstelik hazırlamasıda bir o kadar kolay. Tüm ihtiyacınız olan un, kabartma tozu, karbonat ve tuz.

Self-Raising Flour

Malzemeler
  • 450 gr. un
  • ½ tatlı kaşığı kabartma tozu
  • ¼ tatlı kaşığı karbonat
  • 18 tatlı kaşığı tuz
Kolay gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder